Sivut

27 maaliskuuta 2021

Oi Jeesus Poika Jumalan

Minä kurja pystyn helposti luettelemman kymmenkunta syntiä, jotka itsestäni tunnistan ja kehtaan tunnustaa, mutta hyvin pintapuoliseksi ja vajaaksikin tuo lista lopulta jää.

Olen joskus tuntenut kuinka hikikarpalot ovat nousseet otsalleni huomattuani tehneeni mielestäni suuren mokan, mutta se on todella mitätöntä sen rinnalla, mitä minun pitäisi tuntea ja tiedostaa omista virheistäni eli synnestäni. Olen varma siitä, että en oikeasti kestäisi sitä taakkaa, jos todella tiedoistaisin kaiken pahuuteni.

En oikeasti pysty aavistamaankaan miltä Jeesuksesta tuntui Getsemanessa, kun hän rukoili Isää tietäen kantavansa minun ja kaikkien muidenkin synnit.


Ja kun hän oli suuressa tuskassa, rukoili hän yhä hartaammin. Ja hänen hikensä oli niinkuin veripisarat, jotka putosivat maahan.

Luuk.22:44

Kyllä on syytä edes Pitkänäperjantaina hetken itsekin hiljentyä ja kiittää Isää Jeesuksesta ja Jeesusta hänen uhristansa, jolla hän meidät on vapauttanut.

 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti