Sivut

27 marraskuuta 2021

Estä Jeesus

Kohta on kulunut vuosi siitä kun aloitin tämän blogin pitämisen. Olen huomannut kehittyneeni monissa aluksi itselleni vaikeissa asioissa, mutta samalla huomaan, että jotkin asiat eivät ole muuttuneet miksikään vaikka olen yrittänyt niitä muokatakin. Viime aikoina olen huomannut kuinka tahtini on hiipunut, mutta se on varmasti hyvä asia.

Minulle adventti on merkinnyt aina uuden alkua, nytkin odotan mielenkiinnolla mitä huominen tuo tullessaan. Omia toiveita on, mutta otan mielummin vastaan sen mitä minua varten on suunniteltu. Luotan siihen, että Taivaan Isä, joka meistä jokaisesta pitää huolen, antaa meille ne ajatukset, taidot ja voimat sekä ajan ja tilanteet, jotta voimme olla hänen todistajinaan tässä ajassa.

Illan pimentyessä voimme voimme sytyttää pieniä valoja, voimme lähettää toisillemme tervehdyksiä monilla eri tavoin ja ennen kaikkea voimme käyttää aikaamme rauhoittumiseen ja rukoukseen.


 

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti