Sivut

04 joulukuuta 2021

Mä olen aivan avuton

Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. (Joh. 4:23)

Varmasti tänä päivänäkin lukemattomat totiset rukoilijat ympäri maailman pitävät huokauksillaan, anomisillaan, synnintunnustamisilla ja vieläpä kiitoksella ”kuumat linjat” varattuina, niin että toteutuu kohoitus:

Rukoilkaa lakkaamatta. (1.Tess.5:17)

Eikö ole mahtava asia sekin, että kun emme oikein tiedä mitä ja miten meidän pitäisi lähestyä Kuningasta ja Isää Jumalaa, niin siihen löytyy joka ikiseltä sivulta Raamatussa jokin tapa tai jokin asia, joka auttaa avaamaan keskustelun hänen kanssaan. Hän haluaa kuulla meidän puhuvan hänelle kaikissa tilanteissa.

Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua. (Ps.50:15)

Joskus on asioita joiden puolesta rukoilemme, emmekä millään näe saavamme vastausta. Uskossa saat luottaa, että rukouksesi on kuultu. Se on meidän parhaaksemme ettemme aina näe sitä mitä kaikkea alkaa tapahtua rukouksemme jälkeen.

Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle ja ilmoitan sinulle suuria ja salattuja asioita, joita sinä et tiedä. (Jer.33:3)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti