Sivut

25 heinäkuuta 2021

Oi katso Herran armoa

Haluaisi kirjoittaa jälleen jotain millä voisin rohkaista sinua tarttumaan Raamattuun ja oppimaan siten itsestäsi, elämästä ja tietenkin Jumalasta. Mutta mitään "näsevää" ei meinaa löytyä oman mieleni syövereistä. Ja hyvä niin. Olisi hyvin ahdistavaa, jos minulla olisi hallussani viisauden sanat. Kuinka vastuuton olisin, jos en sitä viisautta olisi jakamassa auliisti sitä kaipaaville. Ja toisaalta mistä minä tietäisin milloin mikäkin asia on sinun tilanteessa ahdistavinta ja mihin kaipaat lohdutusta. Onneksi meillä kenelläkään ei ole täyttä vastuuta tästä asiasta vaan voimme luottaa siihen että Jeesus on täyttänyt tämän tehtävä täydellisesti ja hän on jättänyt meille Pyhän Hengen puolustamaan ja ohjaamaan meitä toimissamme.

Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Joh.14:28



 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti