Sivut

30 lokakuuta 2021

Taisteluissa täällä

Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

Joh.15:16

Lue uudelleen yllä oleva teksti!

Tämän sano sinulle ja minulle Elävän Jumalan Ylösnoussut Poika, Jeesus Kristus nyt, tänään.

Et ole yksin. Jeesus kohdistaa nämä sanat meille, sinulle ja minulle, yhdessä ja yksittäin. (Hän ei siis kohdista sanojaan heille, noille muille)

Hän tuli kutsumaan hääjuhliin kaikkia. Hän valitsee joukkoonsa monella tavalla puutteellisia henkilöitä, sinua ja minua. Juuri meitä hän tarvitsee:

Sokeat saavat näkönsä, ja rammat kävelevät, spitaaliset puhdistuvat, ja kuurot kuulevat, ja kuolleet herätetään, ja köyhille julistetaan evankeliumia.

Matt.11:5

Me oksina välitämme Jeesuksessa, rungossa pysyen sitä evankeliumin energiaa ja ravinteita, jotka mahdollistavat hedelmien kasvun.

Miten sinä ja minä voimme olla tässä mukana?

Sitä Jeesus kehottaa meitä pyytämään hänen nimissään Jumalalta ja niin me saamme yksilölliset ominaisuudet käyttöömme.

Muista kuitenkin pitää katseesi Jeesuksessa ja hänen ristintyössään äläkä hedelmissä, omissa etkä toisten.


 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti